Izviđački odred riders.me ekipe spontano se obreo ovog vikenda na otvaranju zimske turističke sezone na najpopularnijem ski resortu u Srbiji, Kopaoniku.
Obzirom da je dio našeg tima imalo priliku da se po prvi put upozna sa nekim segmentima ponude ove izuzetno popularne regionalne turističke destinacije, želimo naglasiti da je opšti utisak jako pozitivan.
Na startu prijatno iznenađenje, trodnevni promo ski pass je koštao nešto malo iznad 15 Eura. Blago razočaranje je nastupilo kada smo shvatili da je centar u ta tri dana radio sa oko 30-40% kapaciteta. Naravno, sve se to moglo pravdati zaista malom količinom prirodnog sniježnog pokrivača, koji je uz pomoć pet tačaka vještačkog osniježavanja, rezultiralo da uprkos nenaklonjenosti vremenske prognoze, skijaši i borderi uživaju u veoma ugodnoj vožnji.
Cijena smiještaja, determinisana prevashodno udaljenošću od samog ski centra i kvalitetom usluge i opšteg konfora, a naravno uzimajući u obzir sami početak zimske sezone, je izuzetno pristupačna. Rajdersi potvrđuju da se krevet mogao naći za nevjerovatnih 10 Eura po osobi.
Naravno, nezaboravan provod do ranih jutarnjih sati je komponenta koja upotpunjuje turističku ponudu popularnog Kopa. Posebno izdvajamo domaćinsku atmosferu kluba THE PUB na glavnom gradskom trgu, kao i žurku TDI radija u diskoteci hotela Grand, su izuzetno doprinjeli kreiranju sveopšteg pozitivnog utiska.
Čvrsto vjerujući u činjenicu da jedno ovakvo mjesto prevasnodno bogatim čine ljudi, a ski resort zaposleni u njemu, koristim ovu priliku da im se još jednom zahvalim na ukazanoj ljubaznosti i profesionalnom pristipu poslu kojim se bave.
Pogotovo nam je prijalo društvo Skipija (šteneta Bernadinca), tzv. skidoga skijališta, koji je neumorno pozirao svima koji su poželjeli da svoj boravak na snijegu ovjekoviječe fotografijom sa “njegovom malenkosti”.
[alert type=”blue”]Vijerovali ili ne, za takvu fotku sa Skipijem niste morali izdvojiti novac, a ona vas je uredno dočekala na emailu odmah po povratku sa staze. Neprocijenjivo! Photo: Darko Trikosanin [/alert]